piątek, 30 marca 2012

Makaron ze szpinakiem i fetą


Czasem mam ochotę na szybki i lekki obiad. Przygotowując makaron ze szpinakiem i fetą spędzimy w kuchni najwyżej 30 minut. A dodatkowo jest to dobry sposób na przekonanie nawet największych przeciwników szpinaku, że to całkiem smaczne warzywo.

Potrzebne składniki:


paczka makaronu (ja użyłam muszelek)
250g świeżego szpinaku (ja użyłam odmiany baby)
250g sera feta
kilka pomidorków koktajlowych
średnia cebula
3 ząbki czosnku
oliwa z oliwek
sól, pieprz


Przygotowanie

Zagotowujemy wodę na makaron. W międzyczasie dokładnie płuczemy szpinak, drobno pokrojoną cebulę podsmażamy na oliwie, dodajemy wyciśnięty czosnek i opłukane liście szpinaku. Kilka minut dusimy powstałą mieszaninę. Do wrzątku wrzucamy makaron i gotujemy zgodnie z przepisem na opakowaniu.


 Makaron powinien być ugotowany al dente. Do uduszonego szpinaku z cebulą i czosnkiem dodajemy pokrojoną w kostkę fetę. Wszystko razem mieszamy i dekorujemy pomidorkami koktajlowymi.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz