sobota, 19 maja 2012

Deser kibica

Wczoraj przygotowałam dla rodzinki zdrowy deser. Nie przypuszczałam, że dla mojego synka stanie się on biało - czerwonym symbolem nadchodzących mistrzostw :-) I dobrze, dzięki temu nie narzekał, że dodałam za mało cukru (a nie dodałam go wcale!). Okazało się, że jogurt naturalny w połączeniu z musem truskawkowym i granolą to deser, który spokojnie może towarzyszyć oglądaniu meczy. W zdrowym ciele, zdrowy duch!


Do przygotowania deseru będziemy potrzebować:
- opakowanie mrożonych truskawek
- jogurt naturalny
- miód
- granolę (przepis znajdziecie tutaj)


Truskawki lekko rozmrażamy, na tyle by dały się zmiksować za pomocą blendera. Dodajemy trochę miodu do smaku. Jogurt naturalny również mieszamy z odrobiną miodu.
Bierzmy wysokie szklanki (pucharki) i układamy warstwowo: mus - jogurt - granola - mus - jogurt - granola...


Smacznego!

1 komentarz:

  1. Już się cieszyłam, że przestały mnie kusić te smakowite naleśniki a tu kolejna rozkosz! Wygląda rewelacyjnie i kalorie też znośne. Zaraz będę próbowała. Pewnie z innymi owocami też można spróbować? Biegnę do kuchni.

    OdpowiedzUsuń